Poszukujemy pracownika

Polski Związek Głuchych Zarząd Główny
poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. finansowo-kadrowych

Miejsce pracy: Warszawa
Wymiar etatu: 1

 

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • przygotowanie i naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców zgodnie z przepisami prawa,
  • nadzór nad pełną obsługą pracowników w zakresie kadrowo-płacowym,
  • księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • weryfikacja i uzgadnianie sald,
  • wystawianie faktur,
  • współpraca z bankami i innymi instytucjami finansowymi,
  • księgowa obsługa projektów unijnych,
  • realizowanie płatności, wprowadzanie przelewów do systemu bankowego,
  • współpraca przy sporządzaniu deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych.

Oczekiwania:

  • wykształcenie kierunkowe – wyższe (licencjat),
  • minimum dwa lata doświadczenia zawodowego w księgowości,
  • znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków i prawa pracy,
  • dobrej znajomości obsługi komputera, MS Office, program finansowo-księgowych Symfonia, a także programu Płatnik (mile widziane),
  • doświadczenie przy rozliczaniu projektów unijnych,
  • dobra organizacja czasu pracy,
  • dokładność i samodzielność,
  • chęć uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • przyjazne środowisko pracy i kulturę organizacyjną opartą na wartościach i standardach etycznych

Wymagane dokumenty:

  • cv,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (w momencie zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną),
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

Aplikację prośby przesyłać drogą elektroniczną na adres: biuro@pzg.org.pl
do dnia 30 kwietnia 2018 r.