Ekspert/a główny ds. struktury regionalnej Centrum Komunikacji

Miejsce pracy: Warszawa Praga Północ ul. Białostocka 4.

Polski Związek Głuchych Zarząd Główny w Warszawie, w związku z realizacją projektu „Centrum Komunikacji dla Osób z Niepełnosprawnościami” w ramach Działania 3.5 Lepsza komunikacja dla osób z niepełnosprawnościami, Priorytet FERS.03 Dostępność i usługi dla osób z niepełnosprawnościami, który realizowany jest w partnerstwie z Polskim Stowarzyszeniem na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną oraz Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej jako Liderem, poszukuje osoby na stanowisko Ekspert/a główny ds. struktury regionalnej Centrum Komunikacji

Praca w wymiarze 1 etatu. Zatrudnienie od zaraz do grudnia 2025 r.


Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • mile widziane doświadczenie w realizacji projektów społecznych (EFS, FERS) finansowanych z UE,
  • umiejętność zarządzania ludźmi,
  • doświadczenie w obszarze polityki społecznej, w tym w zakresie działalności na rzecz włączenia społecznego osób z niepełnosprawnościami,
  • znajomość specyfiki osób z niepełnosprawnościami,
  • znajomość struktur i procedur pracy w administracji publicznej, organizacji pozarządowej
  • znajomość Konwencji ONZ o prawach osób z niepełnosprawnościami oraz uregulowań krajowych dotyczących praw osób niepełnosprawnych, szczególnie z zakresu dostępności komunikacyjno-informacyjnej,
  • mile widziane prawo jazdy kat. B.

Oczekujemy osoby samodzielnej, zmotywowanej, bardzo dobrze zorganizowanej, odpowiedzialnej i komunikatywnej, o wysokiej kulturze osobistej.

Zakres zadań:

  • udział w opracowywaniu i przygotowywaniu modelu funkcjonowania struktury Centrum Komunikacji,
  • odpowiedzialność za stworzenie infrastruktury regionalnej Centrum Komunikacji (16 lokalizacji);
  • prowadzenie procesu wynajmu biur / adaptacji nieruchomości pod regionalne Centra Komunikacji,
  • przygotowanie lokalizacji pod Centrum Komunikacji pod względem technicznym, funkcjonalnym, zgodnym z prawem,
  • nadzór nad lokalizacjami w regionie pod względem administracyjnym;
  • prowadzenie rozmów / negocjacji z wykonawcami, partnerami,
  • prowadzenie działań organizacyjnych i administracyjnych na terenie 16 województw,
  • prowadzenie dokumentacji dla poszczególnych lokalizacji,
  • rekrutacja kadry w regionie,
  • wprowadzenie niezbędnej procedury ochrony danych osobowych w placówkach,
  • wymiana doświadczeń pomiędzy regionami,
  • planowanie, koordynowanie, nadzorowanie i monitorowanie działań merytorycznych realizowanych zgodnie z założeniami projektu i ustaleniami zespołu horyzontalnego,
  • zapewnienie merytorycznej spójności poszczególnych zadań projektu,
  • nadzór oraz wsparcie merytoryczne pracy wszystkich członków kadry,
  • bieżące monitorowanie problemów i potrzeb pojawiających się w projekcie,
  • dbanie o harmonogram projektu i terminową realizację kolejnych działań;

(merytoryczna) współpraca z partnerami projektu;

  • udział w pracach zespołów specjalistów przygotowujących standardy usług i procedur Centrum Komunikacji;
  • współpraca z kierownikiem projektu, m.in. podczas rekrutacji personelu projektu i wyboru wykonawców działań merytorycznych, w tym powoływaniu zespołów specjalistów przygotowujących raporty, opracowania analityczne.
  • tworzenie pism, zapytań ofertowych, bieżącej dokumentacji projektowej.

Co oferujemy:

Zatrudnienie w ramach umowy o pracę, w największej i najstarszej ogólnopolskiej organizacji pozarządowej zrzeszającej osoby głuche i niedosłyszące, której celem działania jest pomoc tymże osobom we wszelkich sprawach życiowych. Pracę w przyjaznej atmosferze, dającej poczucie satysfakcji i możliwość rozwoju oraz umożliwiającej zdobywanie nowy kwalifikacji zawodowych.

CV prosimy wysyłać na adres: biuro@pzg.org.pl do dnia  25 maja 2025 r.

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.